※フリーダイヤルがご利用できない場合は ☎03-6253-7282(有料)をご利用ください。The Pre-Order Service is available to customers on an international flight (NH flight) with an ANA flight number that is operated by ANA, who have reserved and purchased their ticket via the ANA website, the ANA official app, the ANA Reservation Center for international flights, or a travel agent. (Except for purchases from the Mexico and Italy websites)※If you are traveling on an inclusive tour fare or similar service, you may be required to register as an ANA Mileage Club member to use the Pre-Order Service.Operation inquiries: ANA International Flight Reservation and Information Center [Hours] 8:00 a.m. - 7:00 p.m., 10:00 p.m. - 8:00 a.m. (following day) / 365 days/year +81-3-6741-6685 (pay call)Product inquiries: ANA International Flight In-Flight Shopping Customer Service[Hours] 9:00 a.m. - 5:00 p.m. (Mon.-Fri. ) / Closed Sat., Sun., and Pub. Hols.0120-283-757 (Can be dialed from a mobile phone) ※ Persons unable to use the toll free number should call +81-3-6253-7282 (pay call).お申し込み期間(変更、取り消しを含む)/Order Deadline (Including Changes and Cancellation)ANA運航の国際線航空券予約・購入後、ANA WEBサイトにて会員ログインのうえご注文できます。商品のお申し込みは、日本時間のご搭乗日前月の22日から、日本発便・海外発便にかかわらず、ご搭乗3日前まで(日本時間午後11時59分お申し込み完了分)承ります。一部の海外発便では申し込み締め切りが一日早くなる場合がございます。例:ご搭乗日が4月1日(日本時間)の場合、3月22日より3月29日 (日本時間午後11時59分)までお申し込み可能です。After reserving and purchasing a ticket for an international flight operated by ANA, customers may place an order by logging in to the ANA website as an ANA member.Product orders are accepted from the 22nd of the month before the date of departure, JST, up to three days before departure, irrespective of whether the flight departs from Japan or another country (orders placed by 11:59 p.m. JST).In some cases, the application deadline may be one day sooner for some flights departing from overseas.Ex: If the date of departure is April 1 (JST), orders may be placed from March 22 up to March 29 (11:59 p.m. JST).対象路線/Eligible RoutesANA運航の国際線(NH便)。ただし、東京=ソウル線、東京=ウラジオストク線、関西=上海線、その他一部の路線は除きます。また、ご予約旅程内に対象外路線が含まれる場合、旅程内の全便がプリオーダーサービス対象外となります。International routes operated by ANA (NH flights).However, Tokyo-Seoul, Tokyo-Vladivostok, Kansai-Shanghai, and some other routes are not eligible. If the itinerary of your reservation includes ineligible routes, all your flights in the itinerary will be ineligible for in-flight shopping Pre-Order Service.Using the Pre-Order Service73操作方法に関するお問い合わせは、ANA国際線予約・案内センターまで[受付時間]午前8時〜午後7時、午後10時〜翌午前8時/年中無休☎0570-029-333(全国一律料金)☎03-6741-6685(有料電話)商品に関するお問い合わせは、ANA機内販売国際線担当まで [受付時間]月〜金曜日 午前9時〜午後5時(土曜・日曜・祝日は休み)ご注意/Note■WEB上に掲載される商品は在庫状況により変動いたします。お取り置きできない場合もございますのでご了承ください。■WEBでのお申し込み完了後、受付完了メールが届きます。受付完了メールが届いた時点ではお取り置きは確定しておりません。在庫状況を確認後、お取り置きの可否を「お取り置き結果のご案内」メールにてお知らせいたします。ご搭乗前にメール内容をご確認ください。■ご搭乗の際、メールの文面またはプリオーダー番号をご用意のうえ、ご利用の旨をCA(客室乗務員)にお伝えください。お座席まで商品をお持ちいたします。(※お申し出がなく、注文確認ができない場合、お渡しできないことがございます。)■商品のお取り置きが確定した場合でも、運航状況や急な機材変更などにより、お申し込みいただいた商品を機内でご購入いただけない場合がございます。税法上免税品のため、機内で販売できない場合であっても、事後送付はいたしかねますのでご了承ください。■Products shown on the website are subject to change due to inventory. Please note that we may not be able to set aside the item you wish to purchase.■After you have placed your order online, you will receive a confirmation e-mail. The item you wish to purchase has not been set aside as of your receipt of the confirmation e-mail. After checking the inventory status, we will send you an e-mail to inform whether your item has been set aside. Please read this e-mail before boarding.■When boarding, please inform a cabin attendant that you are using the Pre-Order Service by showing the e-mail or the pre-order number. A cabin attendant will bring the product(s) to your seat. (※If you did not inform a cabin attendant and the order cannot be confirmed, we may not be able to hand over the product to you.)■Even if the product you wish to purchase has been set aside, the product you ordered may not be available for purchase on board due to flying conditions, sudden change of aircraft, or other reasons. Under the tax law, please note that, as the products are duty free, they cannot be shipped to you after your flight, even if they could not be sold on board.ご利用条件/Terms and ConditionsANA WEBサイト、ANA公式アプリケーション、当社国際線予約センター、旅行代理店にてANA運航の国際線(NH便)航空券をANA便名にて予約・購入された場合にご利用いただけます。(メキシコ・イタリアサイトでのご購入を除く)※ 包括旅行運賃などをご利用の場合、プリオーダーサービスご利用にあたりANAマイレージクラブ会員登録が必要な場合がございます。0120-283-757(携帯電話からのご利用可)プリオーダーサービスのご利用にあたって
元のページ ../index.html#74