※※※お食事サービス中のご注文は、サービス終了後にお持ちいたします。Product(s) ordered during the meal service will be brought to you after the service.A320機、A380機、その他システム不具合時はパーソナルモニターからのご注文ができません。ご注文の際はお近くのCA(客室乗務員)にお声がけください。Orders cannot be placed from personal monitors on the A320/A380 aircraft and during system malfunction. Please ask a cabin attendant nearby to place an order.在A320飞机、A380飞机上,以及系统出现故障时,无法从个人专用屏幕进行商品订购。购买时请咨询附近的客舱乘务员。商品将由客舱乘务员为您拿到座位上。请为商品付款,并领取商品。※STEP1パーソナルモニターで「スカイショップ」または「ショッピング」をお選びください。Please select “SKY SHOP” or “Shopping” on your personal monitor.请在个人专用屏幕上选择“空中商店”或“购物”。STEP2パーソナルモニターのタッチパネルから、ご希望の商品をお選びいただき、決まりましたらご注文にお進みください。Use the monitor’s touch panel to select your desired product(s). Once you are done, proceed to the order process.请点击触摸屏选择您想要购买的商品,决定后点击进入购买界面。STEP3商品はCA(客室乗務員)がお座席までお持ちいたします。商品の代金をお支払いいただき、商品をお受け取りください。※A cabin attendant will bring the product(s) to your seat. Please pay for the product(s) and collect them.※机内销售的订购方法餐饮服务过程中订购的商品将于餐饮服务结束后为您拿到座位上。我们通过个人专用屏幕接受商品订购。※ 機種によって、画面に表示されている内容が異なります。※The content is displayed on the screen differently on different aircraft.※屏幕上显示的内容可能因机型不同而有所差异。HOW TO ORDER FROM ANA IN-FLIGHT SHOPPING16ご注文はパーソナルモニターより承ります。Orders are accepted from personal monitors.機内でのご注文方法
元のページ ../index.html#17